П`ятниця, 29.03.2024, 09:18
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Тестовый раздел » Тестовый форум » Що ви знаєте про магнітний пускач
Що ви знаєте про магнітний пускач
dfczДата: Четвер, 20.01.2011, 23:06 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Я нічьо!!!!!!!!!!!!

Додано (18.01.2011, 21:20)
---------------------------------------------
Ну хібащо це

Додано (18.01.2011, 21:20)
---------------------------------------------
Магнітний пускач (рос. пускатель магнитный, англ. magnetic starter, solenoid starter) — електромеханічний комутаційний пристрій, призначений для керування живленням електродвигунів: їх пуску, розгону, забезпечення неперервної роботи, відключення живлення та захисту електродвигунів від перенавантажень. Пускач являє собою контактор, комплектований додатковими приладами: тепловим реле, плавкими запобігачами та додатковою контактною групою чи автоматом для пуску електродвигуна. У процесі поточного ремонту проводять очищення від бруду та пилу, перевіряють стан магнітної системи: зазори, заїдання рухомих частин, справність і регулювання механічної та електричної блокування, кріплення та справність котушок. Перевіряють систему: стан контактів та їх ремонт, справність дугогасильних камер та ін Далі перевіряють внутрішню комутацію апарату, її фізичний стан, міцність з'єднань і кріплень. У самому корпусі виправляють дефекти поверхні, вм'ятини, перевіряють справність заземлення. Розбирання пускачів виконують в необхідному обсязі в залежності від виду несправності. Розглянемо, наприклад, розбирання пускача ПМЕ-211 (рис. 4). При пошкодженні котушки електромагніту 8 необхідна часткова розбирання пускача. Для цього вивертають гвинти 15 кріплення кришки і знімають її. Потім вивертають гвинти 11 і знімають дугогасительную камеру 14, вивертають гвинти кріплення корпусу пускача до заснування 9 і корпус з траверсою у зборі знімають з підстави. Котушку знімають з сердечника для ремонту. Сердечник 7 виймають з основи і знімають амортизаційну пружину і скобу. Для ремонту контактів 2 і 3 пінцетом з обережністю піднімають контактний місток 17 і повертають його на 45-60 ° вздовж поздовжньої осі, після чого виймають його з контактодержателя разом з плоскою пружиною 1. При ремонті муздрамтеатру додатково вивертають гвинти кріплення пускача до кожуха або монтажній платі та знімають пускач, відокремлюють ярмо 6 з траверсою 4 від корпусу, виймають вісь 5 і знімають ярмо і пружину 18 з траверси. Для повного розбирання пускача ще необхідно зняти з підстави 9 допоміжні контакти 10 в зборі з містками і дві пружини 18, після чого вивернути гвинти 13 кріплення нерухомих контактів і зняти їх. Допоміжні контакти 10 знімають після викручування гвинтів кріплення. Після ремонту та заміни пошкоджених деталей пускач збирають після повного розбирання в такій послідовності: встановлюють і закріплюють гвинтами нерухомі 3 та допоміжні 10 контакти, встановлюють у гніздо підстави 9 скобу і накладають амортизаційну пружину вигином вгору, встановлюють сердечник 7. Котушку 8 на сердечник надягають так, щоб вивідні контакти співпали з токоподводящих затискачами; встановлюють в основу поворотні пружини 18 і штовхач 16 в зборі з містком 17. Укладають у гніздо траверсу на основа 12, протягують в повідці рухливих контактів 2 містки з пружинами 1. Підстава 12 з траверсою у зборі встановлюють і закріплюють гвинтами. Потім пускач гвинтами закріплюють на монтажній плиті або в кожусі і проводять монтаж ланцюгів управління. Способи і методика ремонту основних елементів реле управління та захисту такі ж, як пускачів. Як більш точний апарат, реле потребує більш тонкої регулюванню. Реле захисту, наприклад, а також теплові реле, вбудовані в пускачі і які становлять вторинні апарати прямої дії непрямого вимірювання протікаючого струму шляхом перетворення його в нагрів теплового елемента, потребують перевірки і регулювання за допомогою спеціальної схеми (рис. 5). Розбирання теплового реле ТРП проводиться так. Вигвинчують гвинти 3 (рис. 5, б), знімають шайби, кришку 4 і нагрівач 9, з корпусу виймають дві планки. Зняти пружину 10, вушко 11 і кнопку 5. Далі потрібно зняти пружину 15 і вінець 13, 14, вийняти вісь 16, вивернути гвинт і зняти скобу і контактний місток 17. Вигвинчують чотири гвинти 18, знімають шайби 19, 20, планку 22

Додано (20.01.2011, 23:06)
---------------------------------------------
dry dry dry dry dry

 
ПахаджонДата: Неділя, 22.04.2012, 00:08 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Магнітний пускач

Магні́тний пуска́ч (рос. пускатель магнитный, англ. magnetic starter, solenoid starter) — електромеханічний комутаційний пристрій, призначений для керування живленням електродвигунів: їх пуску, розгону, забезпечення неперервної роботи, відключення живлення та захисту електродвигунів від перенавантажень. Пускач являє собою контактор, комплектований додатковими приладами: тепловим реле, плавкими запобігачами та додатковою контактною групою чи автоматом для пуску електродвигуна.
У процесі поточного ремонту проводять очищення від бруду та пилу, перевіряють стан магнітної системи: зазори, заїдання рухомих частин, справність і регулювання механічної та електричної блокування, кріплення та справність котушок. Перевіряють систему: стан контактів та їх ремонт, справність дугогасильних камер та ін Далі перевіряють внутрішню комутацію апарату, її фізичний стан, міцність з'єднань і кріплень. У самому корпусі виправляють дефекти поверхні, вм'ятини, перевіряють справність заземлення. Розбирання пускачів виконують в необхідному обсязі в залежності від виду несправності.
 
Форум » Тестовый раздел » Тестовый форум » Що ви знаєте про магнітний пускач
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright Дзивульський І.В. © 2024